Nechte si poradit a jděte na věc

Každý obor má své profesionály, kteří se mu věnují i několik let. Vy máte dvě možnosti, buď si zaplatíte takového člověka, aby vám komplet zrenovoval vaše stránky, nebo se zkusíte naučit, jak být více vidět. K tomu slouží nejen ta správná klíčová slova, ale také budování zpětných odkazů.

marketing ve vyhledávačích

  1. Musí vždy vést jen z tematicky relevantního webu.

Uvedeme si malý příklad, pokud se zabýváte prodejem kosmetiky, pak je jasné, že se musíte snažit dostat právě na podobné odkazy, které vašim potenciálním klientům zkrátí cestu. Jen asi těžko by se k vám dostali, kdybyste fungovali například jako odnož výrobce pneumatik. Naprosto nelogické, že!? Správný profil jednoznačně dělá mistra. Ideální je namixovat si takový malý koktejl, který vede z tematického webu na ten netematický.

  1. Odkazy neumisťujte do patičky.

Doba takovýchto praktik je už nenávratně pryč. Navíc by vás mohla čekat nepříjemná penalizace. Pár tipů na závěr určitě nevadí, ale když tam vytvoříte hotovou farmu odkazů, pak si rozhodně naběhnete. Nakonec totiž zjistíte, že s vámi nemají naprosto nic společného.

nalézt na internetu

  1. Co je „nofollow“?

V podstatě to znamená, že u vašeho příspěvku není vidět žádná další vazba na weby. Navíc s tímto hodnocením je vaše práce značně znehodnocená. Přesto vám mohou pomoci přivést zákazníky k vám, takže i jim byste měli věnovat určitou pozornost.

  1. Jak jsou na tom komentáře.

Ty stále patří k osvědčené metodě, která může fungovat. V každém případě ale velmi záleží na tom, jak k nim budeme přistupovat. Komentář by sebou měl nést především užitek pro vaše čtenáře. Díky němu by si měli rozšířit informace a obzory k danému tématu.

obsah slov

  1. Aktivita odkazů

Vyhledávače jsou skutečně velmi chytré a umí rozlišovat mezi různými články. Evidují tedy i ty, které nejsou právě aktivní.

  1. Odkazy musí být v první polovině strany

Tak to není úplně pravda, kam je dáte, je jen na vás. Vyhledávač totiž projde stránku celou, takže rozhodně neztrácíte čas, jak by se mohlo na první pohled zdát.
Vždy vsaďte na kvalitu a neopomínejte ani na sociální sítě, které mohou být pro vás zdrojem řady významných zákazníků.